Mając opracowane korzyści i wartości, jakie oferujemy Klientom, oraz mając charakterystykę Klientów, możemy przystąpić do szkolenia Handlowców i nauczyć się tak prowadzić rozmowy handlowe, aby były one spójne z naszą propozycją wartości jak i z charakterystyką Klientów. Dlaczego to takie ważne? Ponieważ rynek jest zalany produktami i usługami, które albo są takie same, albo różnią się od siebie w niewielkim stopniu. Więc co zrobić, aby Klient kupował właśnie od nas? Jeśli jako handlowcy będziemy korespondowali z jego sytuacją i potrzebami, to nasze szanse na sprzedaż diametralnie rosną.
Szkolenie sprzedażowe skonstruowane jest na bazie psychokomunikacji i składa się z szeregu technik relacyjnych, dzięki którym jesteśmy w stanie tworzyć partnerskie, długofalowe relacje oparte na zaufaniu.
Zauważ, że w nazwie tego programu oprócz słowa „Strategia” jest jeszcze skrót „EQ”, który oznacza Inteligencję emocjonalną. EQ w sprzedaży i zarządzaniu, to odpowiedź na potrzeby dzisiejszego świata: efektywność w działaniach i uważność na drugiego człowieka, przy nieustannej atencji na siebie samego, jako osoby o niepowtarzalnych właściwościach i możliwościach.
Unikalność Strategii EQ Sale & Management polega na tym, że w ramach wspólnej pracy bazujemy na szeregu metod i narzędzi wspierających rozwój Menedżerów oraz Handlowców, a są to:
– testy psychometryczne FRIS® Style Myślenia i Style Działania,
– testy psychometryczne Reiss Motivation Profile®,
– coaching i mentoring,
– szkolenie, warsztat i superwizja.